Winnerbäck

Hej!

Det är en sån underbar dag idag! vädret är helt underbart o jag sitter på webbdesigenen med Lars Winnerbäck i lurarna -- kan det bli bättre? Igår var det UF-mässa i Norrköping och för att slippa samhällen hängde vi på ekonomieleverna dit o ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det -- onödigt kanske... ;) haha fast Sandra o jag spånade vidare på våran idé om "Rent A Baby", det kommer ju bli en guldgruva ;) hahaha.

Sen jobbade jag lite på kvällen och jag sträckte axeln så nu har jag svinont, men jag ska inte klaga så länge solen inte gömmer sig bland molnen. Nää, nu ska jag kanske göra ngt, men jag skriver ett litet citat som ni kan fundera på;

"Igår kväll smide jag tusen planer - imorse gjorde jag som vanligt"

So long,

<3 Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0