Finding my neverland

har nyss sett på finding neverland med syster och mor, så fin! Handlar basiclly om att aldig vilja bli stor, att finnas förevigt enligt min mening i alla fall. Ni bara måste se den! Jag skulle ibland vilja va Peter Pan. ha ett eget litet magiskt land som jag bara kunde försvinna i. Jag tror alla har ett inom sig, men mer ett konkret ställe på riktigt lixom. Tänk att aldrig bli vuxen att leka och vaa ung för alltid! Haha vilken tanke va. Jag tror att alla vill vara som peter pan innerst inne. Inga bekymmer, lite som jag tänker mig himlen.

Annars har det vart en lugn fredag för ovanlighetens skull. Blir väl lite plugg, men bara softa vilket jag kan behöva nu. Men ett sista ord: bara flyg iväg till ett ställe där du bara är, precis som du vill vara :)




Love Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0