Uppdate :)

Okay, jag lovade ju att jag skulle uppdatera om mitt nyår och min jul. Det ska jag, men jag har inte så mycket bilder på folk tyvärr hahaha ;)...... Julafton firades som alltid hemma hos oss med mormor. Ett stort + i år var att farfar oxå kunde vara med, vilket aldrig är fel. Jag fick en one tree hill säsong, örhängen, presentkort, pengar, boken fallen ängel, ECLIPSEBOXEN ink bellas förlovningsring (:D) m.m. När vi sedan åkte till en mysiga julnattsgudtjänsten fick jag en till unnnnnderbar present! Presenten var från mina fina vänner som var i london i början av december. De hade köpt ett jättefint edwardpussel till mig som var format till ett hjärta <3



Våran lilla tomte/julgris :)


NYÅR!!!

Mitt nyår firades hos familjen Kunto med Julia, Emma, Frida, Danni, Lewin, Simon, Matilda och Johanna :) Det var en skrattfest från början till slut. Vi gick och firade 00.00 slaget i Vibjörnsparken, där det smälldes av ordentligt. Efter en stor kramfest dr så drog vi genomblöta och frusna till kuntos igen, för att sen dra till simonslägenhet runt tre slaget. Där slöt Petter och Joel D upp för att fylla upp efter de som inte hängde med ;) vi lekte där tills klockan blev runt 5 slaget, KUL med andra ord :D Fick förövrigt till en helt okej frisyr, vilket inte händer ofta ;)



Just ja! Mitt nyårs löfte iår är som sagt inte ett löfte utan ett motto. DEt är why not! Varför inte? Ingenting är omöjligt så why not ;) känner på mig att det kommer bli ett galet år  :D precis som jag vill ha det med andra ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0