Just Get Up And Dance!!!!

Här kommer ett inlägg som borde få rubriken en salig blandning, men jag tyckte att "just get up and dance" passade bättre ;) Idag är jag seeeeg för att jag och min syster hade One tree hill natt, vilket resulterade i att vi var uppe i ett dygn ;) jag är ganska stolt över mig själv för att jag klarade det, för jag är väldigt trött på nätterna :D hahaha. Det har inte blivigt så mycket bloggande de sista dagarna för att min farbror lennart och mina två kusiner Johanna och Rebeca var här från mariestad. Det var kul att få träffa dem, var ett tag sen sist. 

Annars så FYLLER jag 18 nästa fredag, så awesome att bli myndig!!! Känns oxå lite läskigt, har haft en liten ålderskris för nån vecka sedan. Men ni kanske undrar vad jag menar med rubriken. Jo, jag menar bokstavligt talat just get up and dance! Sitt inte och tänk över dystra saker, det har man tid till sen typ när man är död utan gå upp och danse, låt glädjen från musiken fylla dig! Eller ännu bättre, ta din ipod och gå ut på gatan och dansa, i ett icke strippa tillstånd ;) bara dansa på gatan, det gjorde jag härom kvällen, man blir verkligen glad :D

Till sist, dagens citat: 

På en t-shirt: Save gas, ride a vampire ;) hahahaha
 och ett citat från henry james:
Be not afraid of life, believe that life is worth living and your belief will create the fact :D

Love
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0