EN vecka senare.....

Yeah....... Ledsen för den dåliga uppdateringen! Men här kommer det lite scoup.... Förra helgen Var L E G E N D A R I S K!! Det började som sagt med att jag JOssan och Sanni åkte in till stan och röjde runt, vilket krävde mina bästa skådespelartalanger senare när jag mötte en bekant, men hon såg igenom min ;) haha. Sen opå lördagen hade jag rockfest och hade Joan Jett inspirerade kläder :) de som kom var Sara, Kia, Maia, Amanda, Sandra, Elin och Jossan (hoppas jag inte har glömt ngn).... Det blev en kväll fylld med badass!!!! Så roligt, det blev lite hoppa i BH och trosor i snön med underbara Alibaba och maia <3. SEn så firade jag lite mer igår en vecka senare med Eva som fyllde i december, vi hade en 35 års fest för kyrkgänget ;D det blev en livad kväll främst med sandra, vilket sutade med ostbågar och nyhemsbron i BH ;D hahaha men vilken vecka!

Här kommer lite bilder från rockfesten :)


Sandra och Maia :)


Joan, Kia och Sara ;)


Amanda och Elin :)


Hahahahhaa och lilla Brownie jossan som se rlite skum ut ;)


Fort, alla på maias hår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0