Alla ♥

Oj, nu var det länge sedan igen...... men men nu kommer det iaf ;) Nu kommer min helgflashback;

Fredag: Städade jag, äntligen, sen kom min lilla Amanda och hälsade på mig lite :) Vi kommer inte ses på jättelänge nu, så vi var tvungna att ses inndn hon åkte på praktik. Vi kollade mest på heta bloggare och disskuterade pruttar av ngn annlidning, men lika roligt som alltid :)

Lördag: One tree hill dagen. Jag satt och tjöt hela nästan hela dan när Haleys mamma dör i säsong sju (hoppas jag nt spoilar ngt). Sen så var de tju så vackert väder så jag traska neråt banvallen och fick en hel del ganska hyfsade kort, får visa dem sen... På kvällen blev det sen kväll med Gud i bk, synd bara att min vän bad inte kunde joina...

Söndag: Efter att ha sjungt i kyrkan så va det brownie (jossan) tajm!!! Efter alldeles för lång tid så sågs hemma hos mig... Garva som vanligt ihjäl oss till olika klipp på datorn och sen blev det sagan om de två tornen ;D Vi började då disskutera alla ord som kan misstolkas och som man inte kan annvända längre... Där rök halva mitt ordförråd! ;) me rbloggande kommer när mer okr kommer ;) efter åre om inte annat.. JUST DET!! Jag ska till åre! :)

Alla hjärtans dag var ju igår!!! Den firade jag med ngr vänner, gott,valentines day och snygg, sexig och singel :D oförglömligt... 

Kärlek till folket!!!!
/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0