En dag kvar....

Tjena allihopa =D

Första advent är här och det är ju inte helt fel, men jag har så mkt läxor att jag inte kan njuta av det fullt ut. Fast njuta av det, det ska jag göra. Har precis haft lite adventsfika med familjen och inväntar med spänning min fördelsedag som är imorgon =D 17 år! Jag kommer ihåg när jag var liten och knappt kunde somna av spänning ;)
olyckligtvis har jag ju webbdesign imorgon så glädje hela dan blir det ju inte...

Tidigare idag trotsade jag snöyran och stack till Aktiv med min bloggpartner och tränade my ass off ;) oj oj oj jaa är inte träning helt underbart när man blir helt slut? ;) på tal om träning och snö, jag måste ju åka lite skidor snart; det är ju helt fantastiskt! men nu ska jag nog göra lite matte - igen, jag måste ju bli en ansvarsfull 17-åring ;)

Ha det glögg^^

<3 Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0