Brrrrr.....

Ja, denna söndag har jag tränat tillsammans med Sandra o Maia Lee, vilket var härligt, men man vet inte hur kallt det egentligen är förrän det blöta håret fryser till is på den korta vägen hem. Nästa gång jag tar en tur med min cykel ska jag inte glömma vantar, fy bubblan vad kallt det var ;) Fast det här kyliga för med sig en positiv sak; julen är på väg! Det finns inget bättre än julen, den vita snön glittrar i solljuset, granen är härligt klädd i alla julens färger, GLÖGG,pepparkakor, lussebullar, levande ljus, julgodis, julklappar och of course; "The holiday", en mysigare vinterfilm finns det inte! ;) Nee, nu blev jag lite hög bara av att tänka på det ;) jag längtar mer till julen än min egen födelsedag, åhh vad jag längtar!!!

Haha tänkte bara på en sak; är alla killar fotbollstokiga eller?? pappa sitter i vardagsrummet och tittar på nån match med Liverpool, och plötsligt hör jag nån som skriker (och då menar jag verkligen skriker) MÅL! Då kommer min bror springandes uppför trappan och ropar på mig (som om jag skulle bry mig om Liverpool ;D ) sen säger han att det var en spanjor som gjorde mål, DÅ springer jag in ;) så vissa fotbollsmatcher är värda att se ;)

Ha det glögg^^

<3 Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0