Jullov!!!

Men hallå där ;)

Ja nu är det äntligen jullov för min del och jag tror aldrig jag har längtat till ngt lov så mkt som jag längtat till detta, det har varit så himla mycket nu i skolan på sistone och det är ett under att jag faktiskt ´fungerar normalt. Eller normalt och normalt; enligt facebook har jag den mentala åldern som en treåring. Det låter inte så positivt -- lr?.... ;) men nu kan jag i alla fall pusta ut (fast jag har lite läxor att göra ändå men det skiter jag i ;)

Men snart är den äntligen här, det vi alla har väntat på -- *trumvirvel tack* JULEN! jag tänker tillbaka på när man var liten och det enda jag tänkte på var hur underbar julen är, jag låg vaken om nätterna och drömde om julen och den blev alltid så mycket bättre än jag hade tänkt! Men nu är ingenting som det brukar längre, jag är inget barn längre och det är inte samma känsla jag får inför julen men det skulle vara så underbart att vara tre är som facebook säger att jag är ;) o bara se fram emot julen som ett litet barn igen.

Men nu väntar granen som ska kläs o lite annat mys,

Ha det glögg^^

<3 Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0