Haaj :)

Tjena! Fredagen är här och det ska bli skönt med helg :) fast denna helg kommer dock spenderas med att göra läxor -- mindre roligt. Jag skulle ha tagit en lliten tur till Örebro med min syster och kompis men det verkar inte bli ngt med det, synd eftersom det har gått över en vecka sedan min senaste shoppingtur ;) hihihi jaa, jag vet inte varför men ibland känner jag mig lite som en shopaholic, fast rikitgt så farligt är det inte ;) som sagt vi skulle tagit en shoppingtur till Örebro i min syster Emmas NYA bil :) roligt, roligt att hon slipper låna alla andras bilar dock blir det lite fullt utanför vårat hus med alla bilar men min bror Emil ska ju flytta snart och då försvinner ju hans bil också. när jag frågade Emma vad hon hade köpt för bil sa hon att det var en Polo -- hallå?? vad tusan är det? hade aldrig hört talas om märket förut but then again, jag är inte så inne i bilar ;)

Ha det glögg^^

<3 Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0