All good things come to an end......

Jaaa nu är det över. Det efterlängtade jullovet har kommit och varit. Det gör mig lite deprimerad, det var hur mycket saker som helst som jag skulle hinna med o göra o jag har inte gjort hälften. Såklart har jag ju skjutit upp alla läxor o sånt så nu är det verkligen dags att arbeta de sista timmarna denna söndag. Men nog om det; igår hade jag en toppenkväll med Eva, Sandra och Maia Lee på Perfect =D hahaha och min kära bloggkollega gick på toaletten o GLÖMDE ta på sig byxorna när hon skulle ut, hahahaha det var så rolig. Jag hör dörren öppnas och ett litet skrik, sen stängdes dörren och sen kom The Sandra ut igen. hahahaha Dagens höjdpunkt helt klart =D Sen gick vi hem till Eva o myste lite med film och spel :) Nån gpng var det ju dags att gå hem, så lite efter två stapplade jag o Sandra ut på vägarna o det var skithalt! inte för att jag brukar gå så graciöst men nu gick det inte att gå alls ;) mitt nyårslöfte om att sluta svära gick inte så bra, för jag har aldrig svurit så mycket som jag gjorde när vi "åkte skridskor" hem.

Blev lite besviken när jag såg på skidor på förmiddagen när Marcus Hellner inte kom så bra men incidenten med byxorna gjorde ju helt klart att jag glömde bort det helt, så tack så mycket Sandra för att du förgyller våra liv <3

Ha det glögg^^

<3 Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0