Oh la la la :O

Sorry för den kassa bloggningen, tar på mig det eftersom att det var Elin som blogga förra gången :).... Den sist tiden har vart så stressig, men körskolan och annat plugg som vanligt... För övrigt så är jag sjuk idag. Jag tror att jag fått vinterkräksjukan elr ntt sånt skit, himla bajs immunförsvar my ass skit!
Men men, inget att gnälla över! jag sitter här oh hoppar lite upp och ner p.g.a en dööööööööö het video på the sexyness him self, RPattz!! Jag varnar er, datorn kommer smälta av hotness och ni bör nog sitta ner ;) För eran egen skull ;) Oh my god.......
 

http://www.youtube.com/watch?v=Mtqu4otTu6Q



Sandra

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men, såå het var den ju inte! haha du gav mig falska förhoppningar kvinna ;D

2011-02-08 @ 21:01:41
Postat av: vanilla

Skojar du?! Man blir ju smått insane ;)

2011-02-08 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0