Tjaba!!!

Har precis avslutat ett matte C - prov och jag kan säga att matte är definitvit inte min grej. Jag kan lika gärna läsa kinesiska för det skulle vara lättare att förstå. jaja, inga sura miner ht, min kompis Sandra säger att jag är för pessimistisk så jag får ta det sura med ett leende, ni vet vad man säger: "if life gives you lemons -- make lemonade" ;)

Åh Snart är julen här -- den bästa tiden på året enligt mig, allt blir så magiskt på något sätt. Ljusen i granen tänds och där det förr fanns gröna tråkiga barr finns istället helt otroliga färger som lyser upp den mörka vinternatten
<3 och alla dofter som hör julen till och jag får inte glömma den underbara glöggen! Det tror jag är min favoritgrej med julen -- glöggen :)






Au revoir mes amis :)

// Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0