Sweet!!!!

Hallå, hallå nu var det länge sen jag skrev o så mkt har hänt! Jag hade en underbar fördelsedag med många härliga paket och en härlig gåva från the Sandra i from av en cupcake o ett underbart födelsedagskort ;) det enda negativa med den födelsedagen var att jag slutade klockan 20 i fem o gick runt som en zombie resten av kvällen ;)

Det är så mkt plugg nuförtiden att jag inte har tid att tänka ngt annat än matte, samhäll mm, lr joo förresten; det gäller ju att prioritera lite o matte är ju inte min största prioretering precis ;)

Åhh jag höll ju på att glömma; på min födelsedag fick jag världens bästa present av min bror. Det var en Eclipsebox!!! =D åh jag är så glad över den. I boxen fanns bellas förlovnignsring, några vykort, en poster och of c, Filmen med det stora F:et innehållandes över 300 bonusmaterial =D gissa om jag pluggade ngt förra veckan ;)

Btw, idag är det prova på dag för niorna från nyhem, JÄTTEKUL ;) nee men prata om  hur skolan är, det fiunns ju inget roligare ;)

Ja men ha det glögg kära läsare^^

<3 Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0