Let i snow ***

Hey Gang! What's up? Visst är det vackert med all denna snö?! Jag tycker det ser helt underbart ut ;) Idag har jag jobbat häcken av mig på min historia uppsatts om digerdöden, att jobba med den kännnnnns verkligen som digerdöden ;).... Sen kom lilla emma lovely alander och vi hade en mysig skratt stund :D.... Nu är det dags för mer historia, det tar aldrig slut!!!! Vill också dela med mig av lite visdoms ord å vägen i livet :P lev väl och gott, livet är för kort för att gå och deppa :)....... Pöss sandra <3



"The most beautiful things
can not be seen or even touched,
they must be felt with the heart" 
- Hellen Keller <3


"vad är en vän? En enda själ i två kroppar"
- Aristoteles




Tänkte slänga in en liten fin vinter bild :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin fin bild =D



Du kommenterar ju aldrig min blogg visst det Sandra! :(

2010-11-11 @ 01:11:02
Postat av: sandra

2010-11-11 @ 15:00:39
URL: http://whatwouldlenado.blogg.se/
Postat av: sandra

tack tack ;)

DEt gör jag ju vist det! Det känns som om jag gör det hala tiden :D

2010-11-11 @ 15:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0