Tjaaaaa!!

Ja nu är helgerna över o allt är som vanligt igen, eller jaa som vanligt är det ju inte; det är ju ett nytt år. Julhelgen var hektiskt, men julen var underbar som jag spenderade tillsammans med familjen. bland annat fick jag en iphone 4 i julklapp men jag kan inte riktigt fatta varför den skulle vara så mycket bättre än en "vanlig" mobil, men jag klagar inte! som vanligt med familjen Nilsson var det lite missöden under julen; Emmas glösögon brann upp mitt under julklappsöppningen, mamma ramla så hennes finger hoppa ur led o peka rakt åt nordost, emils ruta på bilen gick sönder och gaspedalen på andra bilen lossna när de var ute o körde med den. En vanllig jul hos oss ;)

Nyår spenderades hos släktingar och det var mysigt. Detta år ska det hända saker; oj oj oj vad 2011 kommer att bli bra, jag har bestämt mig att detta kommer bli ett ultimat år med nära och kära =D nyårslöften har jag såklar givit but they will remain a secret ;) Jag försökte kopiera en frisyr jag såg i vampire diaries men det blev inte så likt, men jag slänger in en bild på den ändå :)





Jaa som jag sa, nu är vardagen här. Igår inventerade jag på ica maxi, så det blir lite välförtjänta fickpengar ;) jag sluta lite efter 19.00 men jag fick vänta i en o en halv timme på att emma skulle sluta också, o ingenting hade öppet heller förutom maxi (långtråkigt!!!!) och idag åkte jag lite skidor med Sandra, men här ska jag ge er två råd om ni ska åka skidor: 1. åk inte när det är mörkt, 2. åk inte när det är väldigt isigt och du har världens glid i nerförsbackar, för det kommer att resultera i många vurpor om du inte är så erfaren skidåkare ;) Det gick bättre när jag åkte skidor med Eva, för då åkte vi bara rakt ;)

Nee nu ska jag titta lite på lost o sen krypa i kojs; jag är trött och har blåmärken efter att ha ramlat på skidorna!

Ha det glögg^^

<3 Elin

En bild på The Sandra när ute i spåren




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0