BADASS!!!

Dimman hänger i luften, den bästa tiden att hitta på lite bus ;) denna söndag har jag varit hos min farmor o ätit mat, vilket var jäkligt gött^^ kvällen spenderade jag med min bloggkollega och vi hittade på lite badass bus o smidde ännu ondare planer ;) Man är bara ung en gång och om 30 år vill man inte hitta på såna här saker sen, så man får passa på medan man fortfarande kan förklara bort saker med att man är ung ;) och på tal om dumma saker, så hamnade mina tankar hos Ace Ventura (en film med Jim Carrey i huvudrollen som djurdetektiv) och den är så rolig! hahaha det är en scen där han bryter sig in i ett rum på ett mentalsjukhus o han smyger in o kliver på bubbelplast och blir skitskraj, jag höll på att skratta ihjäl mig =D har ni inte sett den, se den, ni kommer inte ångra er!

Daim är bättre än japp^^

och med de orden ska jag titta på lite heta läkare i greys anatmoy :)

Ha det gött

// Elin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0