Te eller inte te....

Hallå, hallå på denna snöiga tisdag =D

Hur mår alla männsikor idag då? Som vanligt hade jag i åtanke att gå upp tidigt för att hinna ta en kopp te till frukosten men som vanligt tryckte jag på snoozeknappen. Det är en fiffig grej det här med snooze men den får mig bara att ligga och dra mig i sängen ;) fast det är ju ändå mitt fel att jag blir så trött eftersom Sex and the city på dvd lockade på kvällen och har man väl börjat titta, då kan man inte sluta ;) men jag ska inte klaga förutom på det faktum att jag är svinhungrig men snart blir det lunch. Det är så roligt att gå i skolan o inte ha nån lektion efter klockan halv tio o matsaeln inte öppnar förrän elva ;)

Ha det glögg^^

<3 Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0