One Tree Weep

Åhh vad störande... jag skrev nyss ett lång inlägg om den härliga onsdagen jag hade, men då hängde sig datorn och allt försvann, typiskt...... Ska då sammnfatta allt jag skrev

- Var med Hanna awesome igår, vi bakade asgod tårta
- Har haft en inkräcktare hemma, en äcklig råtta
- Sett massa på one tree hill, sen jag fick låna säsong 6 av Jenny :)

Är det bara jag som gråter till one tree hill? Haha de säger så fina visdoms ord hela tiden.. Det är mycket ytligt i den serin och töntigheter, men också många kloka saker om livet. Nu satt jag och kollade på youtube på nathan och haleys bröllop i säsong 3 och då kom tårarna igen ;) det avsnittet är så bra... Nördvarning, japp! Jag säger som haley "The one who doesn't weep does not understan". Precis!


Ikväll väntar hajen maraton med bästaste bloggkollegan Elin! Förresten, vad tycker ni om den nya bloggdesignen?! DEt är min bästaste Hanna som gjort den <3

Nathan och Haley :)


Lööve Sandra

Kommentarer
Postat av: Lillatanta Anette

Den där Hanna måste ha en stolt mor som ha en så duktig dotter hihi. har faktiskt aldrig sett One tree hill kanske måste testa det. fint ni har det här inne kraaaaaam från Hannas mamma Anette

2010-11-04 @ 17:21:16
URL: http://lillatantas.blogg.se/
Postat av: Jenny

oth <3

2010-11-05 @ 02:28:09
URL: http://lilljempansblogg.se
Postat av: Hanna

Det va såååå gott! =D det vi baka alltså xD

2010-11-11 @ 01:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0