We are the world :)

We are the world, we are the children, we are the once who makes a brighter day so let's start giving. There's a choice we are making, we are saving our own lives. It's true we'll make a better day just you and me <3

Sitter och lyssnar på hope for haiti galan som var första february i år, där en massa kändisar spelade in we are the world till de i nöd.... Sååå underbart med kändisar och människor som bryr sig om människor i nöd på andra sidan jorden, sitter och gråter en skvätt. ÄLSKAR förövrigt Robert Pattinson som gav 11 miljoner dollar till hjälpen i Haiti, älskar alla som är osjälviska och ger pengar till behövande medmänniskor... Det får mig att vilja göra något gott för människor jag med! jag kanske iinte kan punga ut med 11 miljoner dollar, men man kan börja med att vara en god medmänniska och tänka på andra, kompisar, främlingar you name it!
Oj, vilket smörigt inlägg, men det skiter jag i... Världen skulle bli bättre med mer kärlek, vi kan börja här och nu :)

Dagens tack lista för osjälviskhet:
- Michael Jackson... Grundaren av we are the world, en underbar själ
- Rpattz för att han tänker mer på sjuka barn än en ferrari


Kärlek till er <3 haha pusssssss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0