Åh happy day..... lr? ;)

Nu är den här folks, trailern till Water for elaphants har kommit starring underbara robert pattinson ;) jag längtar till premiären av denna =D annars, andra saker som inte är så roliga är mina två prov imorgon - samhäll och natur, det är glädje! ;) lr?..... nee inte ngn bra dag idagm när jag för en gångs stund diskade för hand, så skar jag mig på den vassa kniven, jag menar hur är det möjligt att när man håller kniven typ en halv meter från kniven att den flyger tillbaka och gör ett hack? hm... nee nu ska jag nog fortsätta plugga så jag kan ngt till imorgon ;)

Ha det glögg, för snart är julen här o förresten såg att tvåan ska sända It's a wonderful life på annandagen , underbart! =D

<3 Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0